۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱

در گفت‌وگو با مهر؛

وقوع یک هزار حادثه در سمنان/ حوادث ۳ درصد رشد داشت

وقوع یک هزار حادثه در سمنان/ حوادث ۳ درصد رشد داشت

سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع بیش از یک هزار عملیات حادثه و حریق طی هفت ماهه سال جاری در سطح شهر سمنان خبر داد و گفت: این آمار رشد سه درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفت ماهه سال جاری ۱۵ هزار و ۶۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی سمنان گرفته شده است، ابراز داشت: از بین این تماس‌ها یک هزار و سه مورد تماس منتهی به عملیات شدند.

وی ضمن بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد سه درصدی را نشان می‌دهد، افزود: از این میزان یک درصد حوادثی نظیر تصادفات و محبوسی به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه طی مدت مذکور ۶۶۹ زن و مرد از حوادث مختلف نجات یافتند، ابراز داشت: از بین عملیات‌های صورت گرفته هفت ماهه گذشته ۳۲۷ مورد حریق و ۶۷۶ مورد حوادث بوده است.

خادمیان ضمن بیان اینکه در حریق‌ها ۱۱۹ مورد معابر، ۴۰ مورد مربوط به خودروها و ۵۷ مورد منازل مسکونی را شامل می‌شدند، تصریح کرد: علت اصلی این نوع حوادث بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق و غیره بوده است.

وی افزود: گرفتن حیوانات موذی ۱۶۳ مورد، حبس در آسانسور ۲۴۴ مورد، تصادفات ۳۶ مورد، گیر کردن حلقه ۴۲ مورد و ۳۶ مورد دیگر را تصادفات و واژگونی‌ها به خود اختصاص داده است.

کد خبر 5934928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha